کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

سخن با اولیا

با یاد و نام خدا

  اولیای گرامی سلام

  آغاز سال تحصیلی جدید را به شما تبریک می گویم و امیدوارم با کمک هم بتوانیم گامهای موثری در پیشبرد درسی فرزندانتان برداریم.

  برادر و خواهر گرامی

  امسال مسئولیت کلاس فرزندان شما به من محول شده و امیدوارم که بتوانم در این امر موفق باشم. گرچه با شرکت در جلسات اولیا و مربیان می توانیم بهتر و بیشتر با هم آشنا شده تا بهتر به هدف مشترکمان برسیم، ولی نعداد این گردهماییها کم است و من طبق معمول سالهای قبل، این وبلاگ را برای کلاس راه اندازی کرده ام که آدرس آن را بچه ها در دفترشان نوشته و برایتان خواهند آورد. امیدوارم شما با مراجعه ی مداوم به این وبلاگ، با آنچه در کلاس فرزندتان می گذرد، بهتر آشنا شوید.

  در این وبلاگ مطالب درسی اضافی، مطالب و سوالات بیشتر درباره ی درسها، نرم افزارهایی که می تواند برای بچه ها مفید باشد، نتایج آزمونهای مختلفی که از آنان به عمل می آید، نمرات انضباط ماهانه ی آنها و ... ، درج می شود و سبب می شود تا شما بیشتر با فعالیتهای کلاس فرزندتان آشنا شوید. تنها انتظار من این است که حتما نظرات خودتان را هم بنویسید چرا که این بازخورد مرا در ارائه ی خدمت بهتر یاری خواهد کرد. این وبلاگ می تواند پل ارتباطی خوبی بین من و شما باشد. برادر شما بهرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.