کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

سخن با اولیا

  با یاد ونام خدا

  با سلام و آرزوی موفقیت برای شما

  برادر و خواهر گرامی

  قبل از هرچیز عذر می خواهم که مزاحم وقت شما می شوم. برای اینکه فرزندتان در خانه تمرین داشته باشد، تنها چاره را در آن دیدم که گاهی از شما کمک بخواهم که به عنوان تکلیف، از وی آزمونی به عمل آورده یا امللایی به او بگویید. می دانم وقت کم دارید ولی مطمئن هستم در هفته مجموعا بیشتر از یک ساعت از وقت شما را نمی گیرد. من می توانم تکالیف بیشتری به ایشان بدهم ولی در اینصورت باید وقت زیادی از کلاس را گرفته تا این تکالیف بررسی گردند. امیدوارم برای کمک به فرزندتان این کار را انجام دهید و مرا هم در کارم یاری کنید. شما تنها این آزمون و یا املا را تصحیح کنید تا او متوجه ی اشکالاتش گردد. اومی تواند در مدرسه و در ساعت تفریح یا حتی ساعات دروس دیگر هم اشکالاتش را از من بپرسد مطمئن باشید حتما به سوالاتش پاسخ خواهم داد تا اشکالات احتمالیش برطرف گردد.

  تنها خواهشی که فعلا از شما دارم این است که برنامه ی روزانه ای را که روی تابلو می نویسم تا در دفتر یادداشتشان بنویسند، بررسی کنید تا حتما کتاب و دفترهایشان را همراه داشته باشند و علاوه برآن حتما تکالیفشان را انجام دهند. یقینا پس از مدتی عادت کرده و نیاز کمتری به مراقبت همیشگی شما خواهند داشت.

  چند روز دیگر امتیاز انضباط مهرماه را هم روی وبلاگ می گذارم. احتمالا برخی از شما از دیدن آنها ناراحت خواهید شد و امیدوارم به این ترتیب به مسئله ی مهم رفتار فرزندنان در مدرسه توجه بیشتری نشان دهید. مکرر گفته ام که شیطنت ها جزیی از زندگی همه ی بچه ها است ولی همین شلوغ کاریها سبب می شود که نه تنها خودشان بلکه دیگر بچه ها هم نتوانند از کلاس به خوبی استفاده کنند. بجه ها باید بفهمند که اگرچه مدرسه خانه ی دوم آنهاست، ولی آنها در همین خانه ی دوم باید زندگی اجتماعی را تجربه کنند، صف می گیرند تا نظم و ترتیب را بیاموزند، همانند زمانی که درخانه هستند در مرکزتوجه نیستند چون تنها دانش آموز کلاس نیستند، هرزمان دوست داشتند نمی توانند حرف بزنند، راه بروند، بدوند و بازی کنند چون باید نظم کلاس و مدرسه حفظ گردد. از شما انتظار دارم مرتبا با آنها صحبت کرده و راهنماییشان کنید تا وقت زیادی از کلاس هدر نرود.   با سپاس برادر شما بهرامی     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.