کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

پاداش با ارزش

  با یاد ونام خدا

  با سلام و آرزوی موفقیت برای شما

  برادر و خواهر گرامی 

  سلام و وقت به خیر. امروز صبح کمی کسل بودم و شیطنت و سروصدای بچه ها هم مزید برعلت شد و بیشتر از روزهای دیگر سرشان داد زدم. فکر نمی کردم کسی متوجه شده باشد ولی ظاهرا اشتباه کردم. عصر مهدی با تلفن منزل تماس گرفت و خیلی صادقانه پرسید: آقا بهتر شدین؟ راستش اول متوجه نشدم و وقتی توضیح داد، دریافتم چه شده است. کلی از او تشکر کردم و پس از خداحافظی تماس را قطع کردم.

  یکمرتبه یادم افتادکه ما آموزگاران شاید از همه نظر کمبود داشته باشیم اما چیزی داریم که لذتش با همه ی لذات عالم برابری می کند، دانش آموزانی که هنوز پاک و بی آلایش هستند و با صداقت و صمیمیت نگرانی خودشان را از وضعیت ما ابراز می کنند. آری بزرگترین پاداش من معلم همین است، پاداشی که با هیچ پاداش مادی برابر نیست. با تشکر از مهدی و همه ی دانش آموزان خوبم  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.