کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

تبریک تولد

  با یاد و نام خدا

  بیست و نهم فروردین ماه تولد سپهر گرامی زاده یکی از دانش آموزان کلاس ما است. تولد این دانش آموز خوب را به خود وخانواده شان تبریک گفته و برایشان عمری سراسر عزت، سربلندی، موفقیت و شادی آرزو دارم.

تبریک تولد

  با یاد و نام خدا

  بیست و هشتم فروردین ماه تولد علی دغاغله یکی از دانش آموزان کلاس ما است. تولد این دانش آموز خوب را به خود وخانواده شان تبریک گفته و برایشان عمری سراسر عزت، سربلندی، موفقیت و شادی آرزو دارم.

تبریک تولد

  با یاد و نام خدا

  پانزدهم فروردین ماه تولد علی رحیمیان یکی از دانش آموزان کلاس ما است. تولد این دانش آموز خوب را به خود وخانواده شان تبریک گفته و برایشان عمری سراسر عزت، سربلندی، موفقیت و شادی آرزو دارم.

کار اوقات فراغت شماره ی سه

  با یاد و نام خدا 

  برای دریافت فایل پی دی اف کار اوقات فراغت شماره ی سه، اینجا کلیک کنید.

کار اوقات فراغت شماره ی دو

   با یاد و نام خدا 

   برای دریافت فایل پی دی اف کار اوقات فراغت شماره ی دو، اینجا کلیک کنید.

کار اوقات فراغت شماره ی یک

  با یاد و نام خدا 

   برای دریافت فایل پی دی اف کاراوقات فرغت شماره ی یک، اینجا کلیک کنید.

کار اوقات فراغت

  با یاد و نام خدا

  برادر و خواهر گرامی

  با سلام مجدد. برای پرکردن ایام فراغت دانش آموزان سه مجموعه سوال تهیه شده که هر کدام برای دو روز است و از روز ششم تا یازدهم فروردین را شامل می شود. دو روز بعد برای استراحت و سه روز انتهایی نیز برای انجام تکالیف مربوط به بخشنامه ی مدرسه است.

  یک داستان تصویری و یک داستان صوتی در صفحه می گذارم که بچه ها می توانند از آنها استفاده کنند. کتاب مهارتهای زندگی هم دیگر منبع پیشنهادی است. در آخر کار هم نوشتن خاطره ای از ایام تعطیلات می تواند به بچه ها کمک کند تا بتوانند اثر خوبی را به مدرسه ارایه داده و در مسابقه شرکت کنند. با سپاس

  

تبریک تولد

  با یاد و نام خدا

  دوم فروردین ماه تولد محمدعرشیا شباکی یکی از دانش آموزان کلاس ما است. تولد این دانش آموز خوب را به خود وخانواده شان تبریک گفته و برایشان عمری سراسر عزت، سربلندی، موفقیت و شادی آرزو دارم.

تبریک سال نو

   با یاد و نام خدا

  برادر و خواهر گرامی سلام

  فرارسیدن بهار، نو شدن سال، تحول طبیعت و عید سعید نوروز را به شما و خانواده تبریک گفته برایتان سالی سراسر سلامتی آرزومندم و امیدوارم در کنار خانواده و در پناه حق شادکام و بهروز باشید.

  آرزو دارم لحظه لحظه ی زندگیتان مملو از شادی و موفقیت باشد. برادر شما