کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

کلاس ما

در این وبلاگ به فعالیتهای کلاس ما پرداخته می شود

سخنی با اولیا

  با یاد ونام خدا

  با سلام و آرزوی موفقیت برای شما

  برادر و خواهر گرامی   

  همانطور که حتما متوجه شده اید، فرزندانتان کم کم به دوره ی بلوغ و جوانی وارد می شوند، یکی زودتر و دیگری کمی دیرتر، ولی این اتفاق حتمی است. کم کم باید به فکر وسایل اصلاح صورت جداگانه برایشان باشید، از من که خوش شانس تر باشید که حتما هستید، خودتان برای اولین بار صورتشان را اصلاح کرده و لذت این کار را خواهید برد. آموزش درست آنان در باره ی مسائل بهداشتی و رعایت بهداشت بدنی از مهمترین کارهایی است که شما باید انجام دهید و امیدوارم که انجام دهید.  

  این مقدمه را گفتم تا به اینجا برسم که فرزندانتان تا یک مرد بالغ شدن فاصله ی چندانی ندارند و آثار این تغییرات را از همین حالا در رفتارشان می بینید، صدای دورگه، ادعای استقلال، علاقه به گروه دوستان و در بخش تغییرات بدنی، تغییرات در غدد و تغییر ترکیبات عرق و بوی مردانه ای که کم کم از بدن آنها به مشامتان می رسد.  

 در کنار این تغییرات، جنب و جوش بیش از حد، تعریق زیاد و تعداد زیاد دانش آموزان، مشکلاتی را در کلاس ایجاد می کند. به فکر اسپری زیر بغل و یک ادوکلن اختصاصی برایشان باشید و عادتشان دهید که هنگام خروج از خانه، علاوه بر مسواک زدن، کمی هم مواد خوشبو کننده استفاده کنند تا هوای کلاس قابل تنفس و تحمل باشد. امیدوارم از این تذکر برادرانه ی من نرنجید و به کار ببرید. با سپاس برادرتان بهرامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.